Pages

11 November 2012

banyak manusia banyak ragam.

Salam alayk and I'm welcoming winter with a grinnnnn! Hehe :))


Okaylah, senyum-senyum jugak tp ada something lah kan yg dok buat aku ni rasa eeeiii je. Ringkaskan cerita jelah eh. Dulu-dulu ada seseorang ni yg aku rasa dia sangattt....bila aku tengok je dia aku akan cakap "Woww!" Haha. Haa sampai macam tu sekali Jahh. Nampak tak betapa woww nye dia tu. And setelah aku kenal dengan lebih, aku rasakan satu-satu perangai and apa benda semua lah pasal dia yg akan membuatkan aku menyesal cakap "Woww!" pada awal-awal tadi. Aku semacam dah mula tahu perangai  and warna sebenar dia. And dulu-dulu jugak, ada someone said yg dia sebijik macam aku. Haii aku dah menyirap dah. Mana boleh samakan aku dengan sesiapa pun. I'm limited edition. Waahh gitu :P Seriously, aku rasa semakin annoying ni. YaAllah macam mana eh. Aku kalau boleh taknak lah fikir yg negatif-negatif pasal orang ni. Tapi nak buat macam mana, makin hari makin menyampahzzzz dah. Haih. Better aku jauhkan diri ni. Hahaha.


He once said that Comel do really copy and paste my face. Korang tengok, korang tengok, sama tak? Bhahaha! Dahla menganjing my cat tunjuk muka sedih je. Haip! Mementang kucing-kucing dia tersenyum girang sepanjang masa. Hahaha. 

Haa nak samakan dengan Comel boleh la. Ni nak samakan dengan perempuan tu. Euww? Haha. Bye and peace yaw! 

No comments: