Pages

10 February 2011

ilmu paling berguna

Tak tahu apa yang melajukan tangan ini untuk menghasilkan entri baru tetapi macam tak ada matlamat je entri ni.


Ringkasnya, setelah apa yang dilalui lebih kurang 2 minggu musibah di Mesir dan setelah dievacuate ke Arab Saudi, ratusan ilmu berguna yang berjaya dipelajari. Dannnn ada satu yang pastinya sangat berguna!


*Never judge people till you know know the truth*

For what purpose I'm talking here, let just me know it. Huh. Ingat guwa tak sedar ke semua yang berlaku tu? Eh, guwa berlakon buat bodoh pon boleh lah. Takdela macam nak selfish or whatsoever sangat! And paling penting, jangan terlalu cepat menghukum, cuba fikir yang terrasional dulu. Kita semua kan pandai-pandai. Kata budak medikkk. Dah, cuba cari mana silapnya yang dulu kala. Yang penting, diri ini lebih banyak terluka dan lebih banyak mengalah untuk kebahagian 6 tahun setengah :(

Di kala yang lain bersuka ria, mengapa kita perlu bermasam muka dan melebarkan luka di hati? Carilah kebenaran, kerana kemanisannya sangat membahagiakan :)

1 comment:

analisiszikri said...

sejarah mengajar kita..menjadi lebih dewasa..
ala2 ramli sarip.