Pages

20 May 2012

surprised surprised surprised!

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :DD

Haa amek, tiga kali surprise shout out tu. Terkejut uuiiii! Tengokla header saya tengokla header saya *sambil menari shin chan*

*****

Aduyai, serius jantung ni dah tercabut melantun-lantun dah tadi :D Mana tak nye, bukak je belog ni, tengok header awek kat atas batu tu dah puhhh hilangg! Ada header lain! Heh sejak bila pulok aku tukar header ni. Pastu tak sempat scroll ke bawah lagi, tengok entry yang latest tu 'Surprised'. I thought the same person yang hack belog aku ni siap buatkan entry tu sekali. Hahahaha padahal aku yang terkena. Hishh -,- Entry tu kan aku yang buat. Seriously kena hack! I've never given my blogger's password to anybody. Yes, anybody. Jumpa kat mana laa password bertuah ni. Haha jumpa kat celah pokok kaaan? ;) 




"Hepi anniversary header blog" katanya. Hahaha. Agak awal bagi header  baru ni. Ade seminggu lebih lagi sebenarnye. Hihi tapi takpe la kan. Nanti dekat sangat pulok dengan final exam and tak sempat nak adjust dah. Keh3. Dalam kebizian, ketidaksihatan, sempat lagi kann? Eeiiii terharu sunguh! Muchas graciassssssss to you Mr.Hacker..Gotcha!

Goodbye awek atas batu :P


Awhh happy happy! K, sambung study. Bai (n_n)v

No comments: