Pages

11 May 2012

Whining


Kulari ke hutan kemudian menyanyiku
Kulari ke pantai kemudian teriakku
Sepi..sepi..dan sendiri aku benci 
Aku ingin bingar
Aku mau di pasar 
Bosan aku dengan penat 
Dan enyah saja kau pekat 
Seperti berjelaga jika kusendiri.. 


Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh
Ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang 
Di tembok keraton putih 
Kenapa tak goyangkan saja loncengnya
Biar terdera 
Atau aku harus lari ke hutan
dan belok ke pantai..




"Mom dad, life is so hard here :'((("

5 comments:

Anonymous said...

life is so hard, and yes, we must go trough it..keep stay strong..

take care org jauhh dr bumi malaysia:)

Anonymous said...

*through

NANA said...

you've soothing me anyways :)) mekasih org malaysia!

yanana amran said...

*hugs*

NANA said...

awhh kyanaa :( thankyou..