Pages

09 March 2011

bertanya khabar hati

Terluka memang terluka. Huk3. Saya nak mula macam mana eh? Setiap kali ada benda yang nak ditulis, berlari laju-laju ke arah benda ini. Tapi, bila mengadap. Tetap tak boleh luahkan. Awak bukan benda hidup. Awak tak dapat bagi saya respon yang baik. Cukuplah saya memendam selama ini. Huk3. Banyak sangat. Dan setiap kali saya berpeluang untuk meluah pada yang sepatutnya, masa tu, hati saya dah kosong. Tak ada perasaan. Bukan berbangga jauh sekali meninggi diri tapi benarlah yang dikata sesetengah insan rapat, hati saya lembut. Marah memang marah, tapi pada masa itu sahajalah. Bila lama-lama, bila tak ada yang peduli ia akan hilang sendiri. Selebihnya, memilih untuk memendam. Pendam saya bukan pendam dendam dan kebencian. Saya memendam, luka. Saya dah penat memendam. Cubalah sekali untuk bertanya tentang hati saya. 


If I can smile, I'll never cry like this...

No comments: