Pages

10 March 2011

Edcoustic...

Saya sakit. Dah tiga hari demam ditambah perisa dengan batuk, selsema dan asma. Ya Allah, seksanya Tuhan je tahu. Eh lama dah kot saya tak sakit lama-lama macam ni. Tapi macam semua benda sakit sekarang ni =(  Kenapa eh? Badan sangat lemah, nak bangun tak larat. Nak buat kerja ringan-ringan pon dah tercungap-cungap macam orang buat rumah batu. Saya tak suka sakit. Saya kena belajar. Banyak benda lagi yang saya tak cover. Kawan Arab cakap doktor-doktor kami tengah marathon sekarang sebab final dah dekat. Macam mana saya nak mengadap buku?? Huk3. Kerajaan Negeri pulak cakap maybe flight saya ke Mesir dalam hujung bulan. Kenapa saya diduga macam ni? Hati pulak lemah rapuh dingin haih macam-macam lagi lah. Diuji macam-macam. Mmm. Memang taknak balik Egypt lagi sekarang tapi kenapa bumi itu juga yang dikenang? =( Ya Allah, tolong bagi saya sembuh cepat-cepat eh.


No comments: