Pages

12 June 2012

Paling rindu masa Form 5!

Salam Alayk..


Erkk takleh tido la malam nii. Sebab tadi, i mean petang tadi, skype dengan one of my best friend in Sains Machang. Lamaaaaaa sangat skype dengan dia sebab before this dia menyepi tersangat lama kot daripada semua orang till on one fine day, she pm-ed me. I wassss like gahhhh ingat jugak **** dekat aku!!!!!!!! She shared lots of stories with me. I know she's comfortable with that. Maybe sebab dulu kitorg rapat sangat kot. For me, this is my first time skyping with her.  Hurm... Okay tak kisah time ke berapa tapi nak cakap nya aku rindu masa Form 5 sampai takleh tido >.<

Dulu, aku ada banyak gila gambar Form 5 tapi since hard disk rosak hari tuuu, puhhh semua gambar hilang yaAllahhhhh sakit hati toksah cakap =,= Tapi hehe nasib baik ada lagi gambar tagged. Boleh la buat gelak-gelak sebab gambar looser kot. Lagi-lagi....*tunding jari kat hidung sendiri. 



Okay, my friend tu ada dalam gambar ni hehe. This picture was taken in the middle of SPM. Ni nak pergi outing sebab gap exam macam lama so kitorg pon macam bosan and nak keluar haha. Hoih brutal betol.



Tak senonoh kan? Aku je yang senonoh hahaha. Haa perkenalkan, ni la kolah Aspuri Sek. Men. Sains Machang! Pahal aku macam nak buat shoutout nii? Masa ni orang takde biasa la sebab tu kolah nampak licin. Kiki.



Yang ni pulak, hari last pakai baju unit beruniform kat sekolah. Malam Khamis tu, gelabah ayam aku pergi cari baju Kadet Remaja Sekolah (KRS). Nakkk sangat pakai baju KRS. Takpela curang dekat PPI sehari je pon. Asyik pakai pinkkkk je. So nasib aku baik sebab ada junior yang baju dia free, takde orang nak pinjam. Malam tu semua budak Form 5 kalut kot nak tukar uniform. Yelah, esok hari last sekolah and hari last boleh pakai baju beruniform. 




Some of fifth formers. Dalam gambar ni aku tak faham kenapa yg pakai baju belang hitam putih tu, tangan dia nampak retarded. Hahaha aku la tuh! Ni hari kitorg berkumpul before konvo. Haaa ni gambar Mini Konvokesyen kitorg!


 Nana & Nini

Mohon nampak daku yang di belakang itu :P



Gambar ni tak full tapi takpelah. So ni jela gambar yg ada. Sedih wuwuwu. Tapi okay lah, dah dapat menyubat mengubat rindu dah. Hee. Bila dah type banyak-banyak, macam nak tido la pulak. Kiki. Goodnite peeps! :)

10 comments:

CheCardio said...

wah. meriah dgn inche makassar skang.. huhu~ =D

NANA said...

sorry apiq. if menyampah,boleh je stop baca.

ninani said...

eh ni gambar from my album haha :P

NANA said...

haha yeah! gambar hok nani tag ore :D

eyjalukman said...

kita pn slalu terkenangkan zaman skolah dulu . zaman bru nk membesar kan :)

NANA said...

kaaan? best sgt zaman sekolah! hee :)

Nora_Aniza said...

xdapat cam tuan punya blog

NANA said...

tuan punye blog yg err yg comel2 tuh. keh3 :P

Anonymous said...

nana.. smemangnya bdak nakal *haha. cantek gmbr kita pecah msuk asrma ehem2 tu. kah3

NANA said...

yay! sy bdk nakal. eh mohon anon reveal diri sbnr ya? hahaha.