Pages

07 January 2011

The Ilai's point of views 'bout me :)

Hello! I'm pretty sure that all of you know about this game. The secret code! It appears and famous among the Malaysians' facebookers before the New Year's Eve. At first, seriously I dont feel like wanna play some. But after few days of JANUARY, I texted The Ilai's and inbox them about my code! Saje je nak gedik. Haha lame lagi Nana. Hadoii -.-' So, these are their sweet words about me. Heee (n_n)'
ATIQAH ♥
Baru kenal berapa bulan tapi mcm dah kenal lama. i like you very much, you know? (tak gay sgt kan ayat ni? :P) bila dah kenal, rupanya byk benda yg kita sama kan? mcm soulmate plak. ngeh. cakap dgn kau, mcm tak nak berenti. sengal tak habis. haha. dah la memalukan aku masa bulan puasa hari tu. famous jap aku seminit. tapi takpe. demi kau, aku redha. sygggg kau! ♥ lagu tema kita 'bila cinta' ke 'issues'? haha
ANIM ♥
1st tyme jmpa.. kamoo mmg cntek syg..~ mula2 jmpa dh rpat mcm dh lma knal..mcm2 la kta lalui b'sma..n kamoo yg slalu membuatkn sye nges.. skrg kamoo dh jauh dri sye.. tp kamoo ttap di ati sye syg...~i luv u juz the way ure..~ luv u harder n always..~ mmuahh.!!
YATI ♥  
Hmm..orng 1st yng aku knal kat palam ni..ko la yng frst tego aku kat bilik..even ibu pon aku x jmpe lg..haha..sayang ko sngt2..aku ingat sampai ble2 baju yng ko pki time tu...cantik...unggu lagi..hope our frenship will last forever..da mcm family aku sendiri..anyway..saraghae...(x sah kalo x nmpk ko glak)

 WANI ♥

Ily..knal msa dkt palam.mla2 tgk igtkn pendiam tp tgk2.fuh byk ckp hahaha ska gelak.pas2suka sgt ngn warna pink.skrang kat mesir.sedih gler time dia nak pindah huhu cantik tp gelenya jgk!haha btol x eja:) 2 je la kowt:) and she call me ibu!

 

*****

 And trillion thanks to you guys! Knowing you is a bless and I considered myself so lucky to be able having friends like you all. All of you will always be there when I need to talk and never failed to make me feel loved. Sayang korang sangat-sangat, ingat tuu tau. Once I'm back, meet eh? Jangan lupa aku walau macam mana sekalipun. Teehee :')

I got this when I'm about to move from UiTM Puncak Alam. Sweet kan diorang?? ^^

currently listening to : Issues  

No comments: